vineri, 3 octombrie 2008

26 going on 36 sau rasu'-plansu'

In romanul lui Gary, “Ai toata viata inainte”, un copil creste intr-o zi cu cinci ani- mai precis, afla ca e de fapt mai mare decat crezuse pana atunci.

Dac-ar fi sa cred ce vad in buletin, atunci ar trebui sa ma ingrijoreze simptomele cam timpurii pe care le acuz in ultima vreme: faptul ca simt ca n-am banii si jobul pe care mi-as fi dorit sa le am in etapa asta de viata; ca inghit zilnic un pumn de pastile si ca scartai asa de devreme din toate incheieturile; ca toata lumea-mi spune ca fratele meu mai mare pare de fapt mai mic decat mine; ca-s ursuz tot timpul; ca nu mai am chef de viata; faptul ca parca trec deja prin criza varstei mijlocii.

Ei bine, azi de dimineata, la ora 9.42, am primit explicatia pentru toate astea si ea a venit din sursa pe care de la infiintare si pana acum recunosc cu rusine ca am desconsiderat-o, Antena 3. Pentru ca reportajul de la acea ora anunta ca Germania aniverseaza 28 de ani de la Reunificarea din 1990. Am imbatranit si eu cu zece ani intr-o secunda.

Niciun comentariu: