marți, 28 aprilie 2009

sit arheologic

In scopul transformarii sale intr-un bagaj de mana cumsecade pentru plecarea la Paris, tocmai m-am decis sa aflu ce se ascunde in ghiozdanul meu de uz zilnic si sa fac -daca este cumva nevoie- ordine prin el.
Si, doamne, ce nevoie era! Am gasit prin el o groaza de lucruri, dispuse ca-n straturi geologice: 2 perechi de acumulatori -cred ca m-a intrebat taica-miu la un moment dat, in ultimul an, despre ei- , multe ziare si saptamanale strivite, o buza uriasa si doua insigne adezive -accesorii de la petrecerea Kiss FM (cand a fost asta, acum vreo 6-8 luni?!), o gramada de pixuri si creioane, un fes pe care nu tin minte daca l-am pus acolo iarna asta sau iarna trecuta, o groaza de medicamente uitate pe acolo (pastile, capsule, picaturi de nas, sticlute, unsori, potiuni, elixiruri) si cateva prezervative- ce mai, cat sa-mi deschid o mica farmacie; bine ca am verificat din timp, fiindca am gasit acolo si brelocul meu sub forma de briceag luat de la Paris (ma si vedeam la stiri ca terorist); si ca vorbim de Paris, am gasit -lasate acolo din motive sentimentale, deci on purpose, pan' la urma- multe bilete de la diverse obiective si servicii de pe-acolo, ocazie cu care m-am lamurit si ca, intr-adevar, shuttle-ul Beauvais-Paris costa 13 euro (ma-ntrebam ca sa-mi fac bugetul pentru prima zi); asta, bineinteles, pe langa maldarul de servetele de pe la fast-fooduri pe care nu le-am folosit, dar nici nu-mi vine -ecologist vorbind- sa le arunc si de gramada de pungi de plastic pe care le tin ca sa nu mai cumpar din supermarketuri, dar de care oricum uit mereu. A, si doua pliculete de zahar, pe care le-am pastrat, ca cine stie..

Si ma mai miram ca ma doare spatele...

Un comentariu:

Ana spunea...

ci tare esti, frati miu!