luni, 28 decembrie 2009

Fragment

Nu-mi place să ofer indicii unor necunoscuţi. Să vadă alţii pe hainele mele din ce magazine mă-mbrac. Să-şi imagineze când intru-n ianuarie în sala de forţă că mi-am făcut vreo promisiune de Anul Nou. Să-nţeleagă din salata de la McDonald’s că-s la regim. Să ghicească după aşteptatul la colţ de stradă cu un trandafir în mână că mă-ntâlnesc cu o fată. Să ştie uitându-se la numărul maşinii cum mă cheamă sau când m-am născut. Să afle din accesoriile mele cu ce mă ocup. Nu vreau ca cei care nu mă cunosc să ştie sau să-şi închipuie că ştiu din prima ceva intim despre mine. Vreau să-mi păstrez dreptul să mă dezvălui dacă şi cui vreau eu.

2 comentarii:

Ana spunea...

foarte bun.putin cam dur, intimistule!
pup de Anu Nou.
sor ta

Anonim spunea...

mul?umiri foarte interesant,