marți, 18 august 2009

La revedere

De pe la 8 dimineata am fost in continua miscare. M-am ras pe fata-aduceam cam mult cu un taliban in mizerie-, am mers la politie, am spalat masina.. Mici cumparaturi si apoi acasa, la facut bagaje- oare chiar voi avea nevoie de toate tricourile pe care le-am luat? Ma intreb deja ce-o sa constat la destinatie ca am uitat sa iau. Intotdeauna imi jur ca data viitoare o sa-mi iau doar un mic bagaj de mana si atat, dar nu stiu cum se face ca apoi valizele devin din ce in ce mai mari. Poate ca imbatranesc, simt nevoia de confort si am trecut de vremea excursiilor studentesti; sau poate ca sunt prea sarac ca sa-mi permit doar un bagaj subtire la mine. In rucsacul de mana mi-am luat acte, iPod-ul si aparatul foto, un hanorac, ghidul si o carte numita „Grand bazar Romania”, marturiile unui englez mutat la Bucuresti, tratate in registru amuzant; ma rog, rasu’-plansu’, unele lucruri de pe la noi ne-au depasit de mult capacitatea de a face haz de necaz; insa mi se parea firesc ca in strainatate sa citesc despre Romania, iti da o anumita detasare, parca nu-mi vine sa citesc o carte despre Romania intr-o pizzerie din Rahova. Bineinteles, am trecut si prin clipe de groaza cand nu mi-am gasit pasaportul decat dupa cinci minute de rascolit febril prin sertarul plin de hartii, carnetele si pungute.

Apoi am stat o groaza pe la firma, atat de mult ca era sa intarzii la film la Mall; ideea era sa ne destindem dar incertitudinea ca vom ajunge ne-a stresat mai mult. In fine, am ajuns acasa, de unde vom pleca pe la ora 3; dimineata. Uneori 24 de ore nu-s de ajuns intr-o zi. N-am dormit toata ziua ca sa pot sa cat lat in pat noaptea asta, oboseala sa-mi invinga emotia si sa ma bucur de cele 3-4 ore de somn netulburat.

Am asteptat momentul asta de 3 luni si acuma parca nu pot sa cred c-a venit. Maine plec la Stockholm! La revedere!

Niciun comentariu: