miercuri, 23 februarie 2011

29- şapte

Săptămâna trecută am tot aşteptat telefonul să sune şi s-aducă veşti-asta mi-a ocupat cam tot timpul. Am fost, ce-i drept, la un interviu la Casa Scânteii, am mers chiar şi la teatru, la o piesă insipidă- ...Escu, la Comedie. Am fost apoi invitat la eronat rebotezata Casă a Presei Libere pentru al doilea interviu, cu sarcina să concep ditamai proiectul de marketing şi PR pentru revista respectivă- cam multe pretenţii pentru salariul ce m-ar fi aşteptat la capătul drumului. Când munceam mai febril la chestia asta, telefonul a sunat –cu trei zile întârziere- şi mi-a adus vestea nesperată: sunt noul redactor de la Viaţa Medicală; am celebrat vestea cum numai eu ştiu- cu o plimbare prin centru şi două cărţi de 2 lei cumpărate din anticariat. Ca un făcut, vineri, când m-am prezentat pentru discuţiile de rigoare, era ziua mea, aşa că tipul cel nou a stârnit ceva rumoare când s-a prezentat cu bomboanele festive. Acest succes mic a fost cel mai frumos cadou al unei aniversări memorabile, a cărei seară am petrecut-o cu Valentina într-un local de pe Lipscani. Sâmbătă seară am sărbătorit în familie -părinţi, bunică, fraţi şi drăguţă- cu râsete, amintiri şi ultimul tort al celei de-a treia decade.

Foto: 4interior.ro

8 comentarii:

Ana spunea...

la multi ani si aici:)

Mihai spunea...

:*

Anonim spunea...

Felicitari si La multi ani!

ps. N-o sa uit niciodata cum ca Viata Medicala a facut ca noi sa fim in Suedia :).

Mihai spunea...

Multumesc! :)

PS: cum, cum? ca tare mi-as dori si eu s-ajung acolo!

Anonim spunea...

:)) A fost un anunt in Viata Medicala despre joburi pentru medici in Suedia. Sotul meu a dat curs anuntului si asta a fost...

Mihai spunea...

ar fi tare haios sa plec si eu candva in baza unui anunt 'sosit la redactie' :)

Svea spunea...

Felicitari! Si La multi ani, cu multa intarziere! Dar niciodata nu e prea tarziu! :) Si cine stie, poate soseste vreun anunt "bucuclas" la redactie, de care sa te bucuri din plin! Poate la urmatoarea aniversare? ;)

Mihai spunea...

Multumesc, Svea! Nu-i nicio intarziere, e ca si cum mi-ai fi trimis o carte postala si-ar fi ajuns acum:). In rest, trebuie pana una-alta sa ma reapuc sa practic:), dar oricum ar fi frumos sa se intample la o aniversare viitoare :). Si atunci sa te tii, c-o sa-ti cer tot soiul de sfaturi practice! :)