duminică, 9 ianuarie 2011

Săptămâna 1

Anul 2011 a început cu unul din cele mai proaste filme ale lui 2010- „Mănâncă, roagă-te, iubeşte”, povestea unei jurnaliste cu prea mulţi bani şi prea mult timp, care se regăseşte pe sine graţie filozofiei ieftine cu care ţopăie timp de un an prin jurul lumii. Noroc cu spectacolul de prânz de la cinematograful meu preferat, Studio, datorită căruia am dat pe acest film exact cât merită-5 lei.

Marţi pe la 10.30 mă plimbam amărât pe stradă, privind în zadar printre gene la soarele care se dădea în spectacol pentru nişte oameni cam indiferenţi. Norocul meu cu doamna drăguţă de la un colţ de stradă care mi-a împrumutat pentru câteva clipe ochelarii păstraţi din ’99 într-un sertar. O oră mai târziu, la ieşirea dintr-o staţie de metrou, am traversat o stradă care-şi serba onomastica- Strada Eclipsei.

Am găsit pe cineva cu care să-mpart un vis mai vechi. Să visezi de unul singur e ca şi când ai pedala în gol; când ţi se alătură încă unul, e ca şi când ai găsi a doua roată la bicicletă- nu-ţi mai trebuie decât un clopoţel şi toată lumea va-ntoarce capul după visul tău cel iute.

După două ore, un interviu, un role-play, un test de cunoştinţe medicale, unul de engleză şi încă un interviu, toate trecute cu felicitări, am primit şi o ofertă- 10 milioane. Pe moment m-am simţit jignit, dar poate s-ar fi cuvenit să văd partea bună- încă s-a mai găsit cineva să-mi ofere un job.

Dacă faci rezoluţii de Anul Nou, în prima săptămână, când decizia încă-i proaspătă, trebuie să te pui hotărât pe treabă. Vrei să mănânci sănătos? Goleşte-ţi frigiderul de cărnuri şi ticseşte-l cu legume! Vrei să „intri-n formă”? Fă-ţi abonament pe un an la sală! Vrei să patinezi? Ia-ţi patine! Mi-am luat patine.

Un comentariu:

Ana spunea...

ce mistooooooo!!!! o sa patineeeeeeeeeezi!:)