luni, 25 august 2008

Material boy

Preiau si eu ideea din ultimul post al sora-mii si enumar cu ce m-am intors de la Paris, inafara de amintiri si vise, care sunt intr-adevar mai valoroase, dar asupra carora voi reveni mai tarziu.Si cine stie, poate ma va si invidia cineva, desi nu prea cred.Cum am fost acolo relativ mult timp, de unele din lucruri, luate mai pe la inceput, uitasem si le-am regasit cu bucurie la deschisul bagajelor la Bucuresti.

Asadar:

-la categoria haine m-am ales cu niste tenisi maro inchis no-name, cu vreo trei tricouri polo cu care cred ca mi-am satisfacut obsesia pentru genul asta de imbracaminte; poate m-apuca una si pentru camasi, ar cam fi cazul; si un soi de jacheta de toamna de la C&A, de care m-am atasat de cum am vazut-o si care indraznesc sa spun ca-mi sta grozav-poate-o las si p-asta-n masina si mi-o fura careva.Am cautat o zi intreaga si un costum care sa-mi convina si ca aspect, si ca marime, si ca pret, dar n-am gasit;

-la categoria culturalizare, ma laud cu o carticica despre genealogia regilor Frantei, cu un mare ghid al Muzeului Orsay (un muzeu foarte frumos si bogat, pe care a trebuit sa-l vizitez de doua ori ca sa vad doar ceea ce stiam ca ma intereseaza din el, lasand inca mult nedescoperit) si o brosurica a Muzeului Picasso (poate asa voi intelege mai mult din ce am vazut acolo), alte doua carticele-parti ale unei colectii mai largi-una despre Rodin si alta despre impresionisti; mai pentru destindere am luat de la Virgin Megastore „Le petit livre des secrets”, o carte cu fapte diverse; iar in ultima zi acolo mi-am luat de la Gilbert Jeune „Foamea” de Knut Hamsun editia frantuzeasca (e o obsesie pe care o voi detalia) si Bohumil Hrabal- „O singuratate prea zgomotoasa”, ca tot sunt eu ofticat ca-n tara nu mai gasesc nimic de el;

-muzicale mi-am luat tot de la Virgin Megastore (daca ajungeti in Paris, trebuie sa treceti pe-acolo) un dublu CD Sinatra-Dean Martin si altul cu cele 30 de hituri de pe primul loc in topuri ale lui Elvis;

-iar la diverse pot sa trec un breloc cu briceag care e mai mult frumos decat util, un carnetel simpatic cu o pictura a lui Picasso pe care chiar am inteles-o si care mi-a placut („Copil jucandu-se cu un camion”) si trei insigne mititele:una rosie cu „Fuck Bush”, alta galbena cu „Work Sucks” si alta neagra cu „god, you’re ugly”; evident ca nu-mi inchipui ca voi purta prea curand vreuna din ele!

3 comentarii:

ma'am p spunea...

La Pere Lachaise ai fost? :)

Mihai spunea...

nu, m-am gandit la asta, dar mi-era sa nu ma deprime..desi cimitirele lor nu-s ca ale noastre..data viitoare:)

Ana spunea...

e asa placut and, ajuns acasa, mai decoperi in bagaje cate un mic ceva de care uitasesi.aaa, uite biletul de la...sau castana de pe...sau magnetul...:)))